FAQ

Her finder du svar på de mest gængse spørgsmål. Finder du ikke det, du søger, så tøv ikke med at kontakte os. Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Jeg har glemt mit password?

Tryk "Login" (Øverst på siden)

Tryk på "Glemt afgangskode?" (lige under "Login")

Indtast email og brugernavn

Du vil efter få sekunder modtage en mail med et link som guider dig og du vil blive bedt om at indtaste en ny kode. Denne kode vil herefter være din personlig adgangskode.

Hvordan tilmelder jeg en GPS-tracker og opretter et abonnement?

Du kan downloade en tilmeldingsblanket her, som du så mailer retur til os. 

Send den til os på support@uniqtracking.com

Skal der installeres noget på min computer, for at jeg kan se hvor min bil befinder sig?

UniqTracking's system er 100% webbaseret og kræver ikke nogen installation på din computer.

Man kan koble sig på UniqTrackings platform fra alle computere med adgang til internettet. Du kan også se dine køretøjer på vores Webapp på din smartphone. Tjek fanen "Webapp" for vejledning.

Får man en alarm, hvis køretøjet fjernes uden tænding?

Ved brug af UT20 vil du eller vores kontrolcentral få en alarm, hvis et køretøj flyttes uden tænding. Dette sikrer, at biler, motorcykler, både eller maskiner ikke transporteres væk uden alarm.

Hvilket nummer ringer G4S fra, når min alarm går i gang?

Hvis din bil fjernes uautoriseret fx uden tænding, ringer G4S til dig fra telefonnummer 7033 4455. Det er derfor en god ide, hvis du og dine kontaktpersoner koder dette telefonnummer ind på telefonen, så I kan se, hvis G4S kontrolcentral har ringet.

Husk at have dit kodeord klar.

Vi kan også levere andre alarmer

Vil du adviseres, hvis bilen tændes i et bestemt tidsrum eller forlader din hjemadresse? Det kan vi hjælpe dig med. Kontakt vores support her for nærmere information.

Hvad er en forsikringsgodkendt tracker/sporingsenhed

De fleste forsikringsselskaber stiller krav om installation af en GPS sporing i dyre biler. UniqTracking er godkendt af F&P (Forsikring & Pension), som har sat standarden for, hvad systemerne skal kunne klare, for at opfylde forsikringsselskabernes krav. Primært er det enheden UT20, der anvendes, men der kan være specielle tilfælde, hvor andre løsninger benyttes.

Mangler du hjælp til din løsning?

Vi har vejledninger til at oprette grupper, serviceintervaller, historik og meget mere.

Ring til os på 69 90 24 24 eller send en mail til: support@uniqtracking.com - vi sidder klar til at hjælpe dig.

 

Hvad er et Geofence?

Man kan definere et område og omkring dette "sætte" et virtuelt, elektronisk hegn. Hvis et køretøj med en UT enhed forlader eller kører ind i det område, udløser det en alarm, du kan få sendt til din email-adresse.

Autotracking kører ikke optimalt?

Årsagen er oftest, at du anvender en anden internetbrowser end Google Chrome.

Husk derfor altid at tilgå din Autotracking via Google Chrome.

Google Chrome kan downloades her

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

Vi vil altid gerne høre fra vores kunder. Mangler du noget i din løsning? Er du i tvivl om en funktionalitet? Eller har du et spørgsmål, som du ikke lige kan finde svar på på hjemmsiden?

Så tøv ikke - ring til os på 69 90 24 24 eller send en mail til: support@uniqtracking.com. Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Fandt du ikke det, du søgte? Så finder du et par livlinier her:

 

Besøg os

Uniqtracking
Birk Centerpark 40
7400 Herning

Find vej

Kontakt os

+45 69 90 24 24

support@uniqtracking.com

Når du udfylder formularen, afleverer du dine personlige oplysninger i vores varetægt. Vi lover at passe godt på dem. Læs vores betingelser her.

keyboard_arrow_up